Wij adviseren je om contact op te nemen met de winkel waar jij dit product gekocht hebt. Ons team daar zal jouw vraag verder behandelen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Nee, dit doen wij niet.
Nee, wij hebben geen online webshop.
Wat jammer dat je niet tevreden bent! Via het contactformulier op onze klantenservice pagina kan jij een klacht melden, wij zullen zo snel mogelijk reageren op deze klacht.
Onze collega’s in de winkel staan altijd klaar voor jouw vragen maar natuurlijk kan je ook contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen.
Wat leuk dat je bij ons wilt werken! Wij zoeken regelmatig nieuwe werknemers, zowel op het hoofdkantoor als in onze winkels en het distributiecentrum. Neem vooral een kijkje op onze vacature pagina en ontdek of er in jouw buurt een geschikte vacature open staat.
Wat leuk dat je bij ons een stageplek zoekt! Wij zoeken regelmatig stagiairs, zowel op het hoofdkantoor als in onze winkels en het distributiecentrum. Neem vooral een kijkje op onze vacature pagina en ontdek of er in jouw buurt een geschikte vacature open staat.
Als jij je aanmeldt voor de klantenkaart, kan je je tijdens het proces aanmelden voor onze nieuwsbrief/nieuwsbrieven.
Dit kan je teruglezen in onze privacyverklaring.
Dit kan je vinden bij de informatiepagina van jouw winkel. Vul op de winkel pagina jouw woonplaats in en klik vervolgens op de winkel bij jou in de buurt.
Nee, het assortiment verschilt per winkel. Zo hebben sommige vestigingen een tuinafdeling of bijvoorbeeld een speciale paardenafdeling. Daarnaast verschillen ook de lokale omstandigheden per winkel. Uiteraard verkopen wij in elke winkel een standaard assortiment zodat jouw huisdier altijd ruim de keus heeft.
Via onze winkels is het (nog) niet mogelijk om met externe cadeaukaarten te betalen.
Wij raden je aan om contact op te nemen met de winkel waar jij het product hebt gekocht. Hier kijken wij samen naar een gepaste oplossing.